Voor Epoxy Art Gallery ontwikkelde JKC een moderne en strategische website die het vakmanschap van epoxykunst centraal stelt. De site is gebouwd in WordPress met een op maat ontworpen en modulair opgebouwde structuur. Door slimme integraties zoals WhatsApp for Business, Google Reviews en Google Tag Manager is de website niet alleen gebruiksvriendelijk, maar ook gericht op maximale conversie. Dankzij een krachtige SEO-basis en duidelijke structuur weet de doelgroep de weg te vinden. Kunstenaars worden geactiveerd om contact op te nemen, met als doel het genereren van waardevolle aanvragen. Deze website legt een stevig fundament onder de groeiambitie van dit vernieuwende kunstlabel.
Epoxy Art Gallery is een initiatief van drie experts die hun sporen hebben verdiend in kunst, fotografie en kunststofbewerking. Eyal Reches, Louis van den Meijdenberg en Adrie van Rijsingen brengen samen tientallen jaren ervaring samen in dit unieke project. De focus ligt op kunstenaars en ontwerpers die hun werk willen beschermen en versterken met epoxy, een hoogwaardige hars die kleur verdiept, glans geeft en beschermt tegen UV en slijtage. De nieuwe website brengt hun verhaal tot leven en helpt hen om seriematige opdrachten en samenwerkingen aan te trekken. Met heldere informatie, professioneel design en slimme techniek straalt Epoxy Art Gallery online precies uit waar het voor staat.