Hoe gingen wij te werk?
Tijdens de SEO-campagne voeren we diverse werkzaamheden uit. Met als doel: zorgen voor organische groei met als resultaat een betere online vindbaarheid, een hogere traffic en een stijgende omzet.
Uitgebreid SEO-onderzoek
We voeren een uitgebreid SEO-onderzoek uit waarbij we bepalen op welke zoekwoorden de focus ligt. Relevante nieuwe keywords houden we goed in de gaten, zodat we op veranderingen kunnen inspelen.
Maandelijks een SEO-geoptimaliseerde blog
We schrijven maandelijks een SEO-geoptimaliseerde blog. Een blog die geoptimaliseerd is op het gebied van vindbaarheid, maar uiteraard ook inhoudelijk sterk is.
Optimaliseren productpagina’s op SEO en CRO
We optimaliseren productpagina’s op SEO en CRO (conversies), zodat de producten beter gevonden worden in zoekmachines en bezoekers sneller overgaan tot het plaatsen van een bestelling.
Verzamelen van backlinks
We verzamelen backlinks om autoriteit op te bouwen. Wanneer er veel relevante websites naar je site verwijzen, ziet Google je website als een autoriteit in het vakgebied. En zo beland je hoger in de zoekmachine.
Bekijk website
De resultaten van het afgelopen jaar
De SEO-campagne voor Lucht & Ventilatie heeft geleid tot meer websiteverkeer en een hogere zichtbaarheid in zoekmachines. Hierdoor is zowel het aantal bezoekers als de kwaliteit van de leads verbeterd, met als resultaat een grotere online impact en betere resultaten. Dit zijn de vergelijkingen tussen september vorig jaar en dit jaar.
175% stijging in websitebezoekers
67,5% stijging in verkoopopbrengst