Jouw uitdaging
Waarom je aandacht wilt geven aan SEO op jouw website? Heb jij te maken met een van de volgende uitdagingen:
- Heb je een mooie website, maar geen aanvragen?
- Is je website niet goed vindbaar?
- Werf je niet genoeg klanten?
- Vindt de juiste doelgroep jouw website niet?
Hoger in Google met zoekmachine optimalisatie (SEO)
Je hebt een professionele, toffe website laten maken. De volgende stap is mooie zoekposities met de website, je wilt immers wel goed gevonden worden. Met de focus op SEO bouwen wij organische vindbaarheid op. Wanneer mensen een zoekopdracht invoeren relevant voor jouw producten of diensten, wil jij bij die resultaten staan. Anders dan bij bijvoorbeeld SEA betaal je niet direct voor de vindbaarheid. Met SEO bouwen we op de langere termijn autoriteit op, en daarmee hogere zoekposities met meer leads en omzet als resultaat, zonder doorlopende advertentiekosten.
SEO: content, techniek en autoriteit
Zoekmachine optimalisatie bestaat uit verschillende onderdelen: content, techniek en autoriteit. Content gaat over sterke inhoudelijke content op je website, zoals blogs met relevante onderwerpen voor jouw sector. Wanneer wij blogs opstellen voor je website, laat je zien dat je een expert bent in de branche en je site actueel is. Bij techniek optimaliseren we zaken als de snelheid van je website, de websitestructuur en de mobielvriendelijkheid. Ten slotte draait SEO om autoriteit: wanneer andere sites naar jouw website verwijzen. Dit heet linkbuilding. Hoe meer relevante en waardevolle sites naar de jouwe verwijzen, hoe hoger je autoriteit. Wij passen bij onze SEO-campagnes al deze technieken toe om de vindbaarheid van jouw website te verbeteren. We houden de resultaten van de campagne scherp in de gaten met onder andere Google Analytics en blijven optimaliseren voor de beste resultaten.