Jouw uitdaging
Waarom je aan de slag wilt met Google Ads voor jouw bedrijf? Heb jij te maken met een van de volgende uitdagingen:
- Wil jij meer leads genereren?
- Wil jij bovenaan in de zoekresultaten eindigen bij jouw doelgroep?
- Zoek jij snel en direct meetbaar resultaat?
- Zijn jouw kosten per klik of per lead te hoog?
- Wil jij meer uit jouw SEA-campagne halen, oftewel zijn jouw advertenties nog niet genoeg geoptimaliseerd?
Direct bovenaan de zoekresultaten
Met Google Ads halen we betaald verkeer naar je website. Dit wordt ook wel SEA genoemd: Search Engine Advertising. Door middel van betaalde advertenties via Google Ads zorgen we dat je direct bovenaan komt te staan binnen de zoekmachine, boven alle organische zoekresultaten. Je betaalt bij een Search-campagne per klik, en niet per vertoning. Kies je voor ons als partner om Google Ads voor jouw bedrijf uit te besteden? Met een SEA-campagne brengen wij jouw producten of diensten gelijk onder de aandacht en zorgen we voor direct resultaat.
SEA-campagne: jouw Google Ads uitbesteden
Bij het uitbesteden van Google Ads richten we ons op jouw specifieke doelgroep met gerichte advertenties op basis van zoekwoordonderzoek. Dankzij de meetbare resultaten van SEA weet je precies wat het oplevert, met een goede ROI (Return On Investment) als resultaat. Na publicatie van de advertenties houden we deze scherp in de gaten en voeren we A/B-tests uit. Daarmee verzamelen we data om de campagne te optimaliseren en zo een nog betere ROI te behalen.
Anders dan bij SEO bouw je met SEA geen organische vindbaarheid op. Zodra je stopt met adverteren, verdwijnt het effect direct. Adverteren via Google Ads is daarom een goede investering voor vindbaarheid op de korte termijn, en SEO voor de lange termijn. Een combinatie van beide is vaak het beste.