Jouw uitdaging
Loop jij bijvoorbeeld tegen een van de volgende uitdagingen aan op het gebied van personeelswerving:
- Heb je een personeelstekort bij jouw bedrijf?
- Is er een hoog personeelsverloop bij je onderneming?
- Bereik je niet de juiste doelgroep?
- Haken kandidaten vaak af in het sollicitatieproces?
Een sterk werkgeversmerk voor het werven van personeel
Naast het tonen van je producten of diensten, speelt jouw website een grote rol bij het werven van nieuw personeel. Kandidaten vinden er jouw vacatures, maar speuren vaak ook je website af voor meer informatie over je bedrijf. Wij zorgen dat je website daarop geoptimaliseerd is. Denk aan advertenties met een persoonlijke contactpersoon, een duidelijk sollicitatieformulier en heldere vacatureteksten. Maar het gaat veel breder dan dat. We helpen je met het stellen van vragen als ‘waar sta je voor als organisatie’ en ‘wat maakt jouw organisatie uniek’? We verwerken die antwoorden op je website, waardoor je een sterk werkgeversmerk opbouwt.
Kandidaten werven met allerlei middelen
Hoe zorgen wij ervoor dat jij meer kandidaten werft met je website? We maken aanpassingen voor een gebruiksvriendelijke, geoptimaliseerde website met goed vindbare vacatures. Wil je een volledig aparte werken-bij website om kandidaten nog relevantere en overtuigende informatie te bieden? Of wil je een social media employer branding campagne opzetten rondom jouw vacatures voor het werven van nieuw personeel? Wij gaan voor jou aan de slag.