Snel reageren en afhandelen
Corné en Paul kregen JKC Media in het oog via een andere onderneming waar wij een tijd terug een website voor ontwikkelden, de Delflandse Vleesmeesters. Corné: “Die samenwerking beviel erg goed, gaven zij aan. Het leek ons slim dan bij die huidige partner te blijven. En zo kwamen we in aanraking met JKC Media.”
En daar hebben de boeren zeker geen spijt van. “Het snelle reageren en afhandelen was een groot pluspunt. We hoefden geen mail te sturen en vervolgens drie weken te wachten op antwoord. Er werd snel geschakeld en dat was ontzettend fijn.” Ook de proactieve houding binnen JKC Media maakte ons een fijne partner, vertelt Corné. “Wanneer we een vraag hadden, kregen we snel feedback terug waardoor de ontwikkeling van de webshop niet stil kwam te liggen.”
Samen tot een mooi resultaat
Belangrijk tijdens de development was dat de webshop persoonlijkheid uitstraalt en makkelijk werkt. Zo kunnen bezoekers vanaf elke pagina klikken naar kaas bestellen, rechtsboven in de hoek. “JKC Media kwam met een conceptdesign. Wij hadden goed in ons hoofd hoe we de webshop wilden hebben”, zegt Corné. “We zijn er samen met het team van JKC Media druk mee in de weer gegaan en er heeft flink wat tijd in gezeten. Maar met een mooie webshop voor Delflander als eindresultaat.”