https://www.youtube.com/watch?v=RrKtNF3HM3g

Delflander

Ons klantenbestand is ontzettend divers: bedrijven met meerdere vestigingen, online ondernemingen, lokale winkels en ga zo maar door. Zo doken we ook in de wereld van kazen en kaas maken met de nieuwe webshop voor kaasmerk Delflander. Boer Corné vertelt over de samenwerking.

Wat is Delflander?

Delflander is een initiatief van boeren Paul en Corné. Samen maken zij in het Midden-Delflandse landschap een uniek stukje kaas. “Twee jaar geleden besloten we allebei als veehouders en bedrijfsopvolgers gezamenlijk kaas te maken als de Delflandse kaasmeesters, met ons label Delflander”, vertelt Corné. De boeren voeren het maken van de kaas van A tot Z uit: van het melken van de koeien tot het omzetten in kaas tot het uitleveren van de Delflander.

De online kaasverkoop ontdekken

En met het nieuwe kaaslabel ontstond de wens een webshop op te zetten om hun producten online te verkopen. “De webshop is bedoeld voor mensen die meer willen weten over ons merk. Ook bieden we zo via de online wereld kaas aan. Die wereld van online kaasverkoop is voor ons nog onbekend. We besloten een website te starten en te zien wat daaruit komt.”

Wat is Delflander?

Delflander is een initiatief van boeren Paul en Corné. Samen maken zij in het Midden-Delflandse landschap een uniek stukje kaas. “Twee jaar geleden besloten we allebei als veehouders en bedrijfsopvolgers gezamenlijk kaas te maken als de Delflandse kaasmeesters, met ons label Delflander”, vertelt Corné. De boeren voeren het maken van de kaas van A tot Z uit: van het melken van de koeien tot het omzetten in kaas tot het uitleveren van de Delflander.

De online kaasverkoop ontdekken

En met het nieuwe kaaslabel ontstond de wens een webshop op te zetten om hun producten online te verkopen. “De webshop is bedoeld voor mensen die meer willen weten over ons merk. Ook bieden we zo via de online wereld kaas aan. Die wereld van online kaasverkoop is voor ons nog onbekend. We besloten een website te starten en te zien wat daaruit komt.”

Snel reageren en afhandelen

Corné en Paul kregen JKC Media in het oog via een andere onderneming waar wij een tijd terug een website voor ontwikkelden, de Delflandse Vleesmeesters. Corné: “Die samenwerking beviel erg goed, gaven zij aan. Het leek ons slim dan bij die huidige partner te blijven. En zo kwamen we in aanraking met JKC Media.”

En daar hebben de boeren zeker geen spijt van. “Het snelle reageren en afhandelen was een groot pluspunt. We hoefden geen mail te sturen en vervolgens drie weken te wachten op antwoord. Er werd snel geschakeld en dat was ontzettend fijn.” Ook de proactieve houding binnen JKC Media maakte ons een fijne partner, vertelt Corné. “Wanneer we een vraag hadden, kregen we snel feedback terug waardoor de ontwikkeling van de webshop niet stil kwam te liggen.”

Samen tot een mooi resultaat

Belangrijk tijdens de development was dat de webshop persoonlijkheid uitstraalt en makkelijk werkt. Zo kunnen bezoekers vanaf elke pagina klikken naar kaas bestellen, rechtsboven in de hoek. “JKC Media kwam met een conceptdesign. Wij hadden goed in ons hoofd hoe we de webshop wilden hebben”, zegt Corné. “We zijn er samen met het team van JKC Media druk mee in de weer gegaan en er heeft flink wat tijd in gezeten. Maar met een mooie webshop voor Delflander als eindresultaat.”

Snel reageren en afhandelen

Corné en Paul kregen JKC Media in het oog via een andere onderneming waar wij een tijd terug een website voor ontwikkelden, de Delflandse Vleesmeesters. Corné: “Die samenwerking beviel erg goed, gaven zij aan. Het leek ons slim dan bij die huidige partner te blijven. En zo kwamen we in aanraking met JKC Media.”

En daar hebben de boeren zeker geen spijt van. “Het snelle reageren en afhandelen was een groot pluspunt. We hoefden geen mail te sturen en vervolgens drie weken te wachten op antwoord. Er werd snel geschakeld en dat was ontzettend fijn.” Ook de proactieve houding binnen JKC Media maakte ons een fijne partner, vertelt Corné. “Wanneer we een vraag hadden, kregen we snel feedback terug waardoor de ontwikkeling van de webshop niet stil kwam te liggen.”

Samen tot een mooi resultaat

Belangrijk tijdens de development was dat de webshop persoonlijkheid uitstraalt en makkelijk werkt. Zo kunnen bezoekers vanaf elke pagina klikken naar kaas bestellen, rechtsboven in de hoek. “JKC Media kwam met een conceptdesign. Wij hadden goed in ons hoofd hoe we de webshop wilden hebben”, zegt Corné. “We zijn er samen met het team van JKC Media druk mee in de weer gegaan en er heeft flink wat tijd in gezeten. Maar met een mooie webshop voor Delflander als eindresultaat.”

“Onze feedback en vragen werden snel en vol energie opgepakt. Dat vlotte schakelen was heel waardevol.”

Corné van Leeuwen

Eigenaar Delflander

Corné van Leeuwen

Eigenaar Delflander

Volg ons op social media